Thursday, October 17, 2013

the Essence of Me



Do 4 listopada, kiedy to premierę będzie miała
kolekcja Pandora Essence, pozostało jeszcze trochę czasu,
więc spróbowałam zaprojektować moją własną kompozycję
- bransoletkę The Essence of Me.
 Jak Wam się podoba?

 Till November 4th, when 
 Pandora Essence Collection will be released, still some time remains,
so I tried to design my own combination
- The Essence of Me bracelet.
 
How do you like it?

Odwaga / Courage
Wolność / Freedom

Pokój / Peace
Mądrość / Wisdom

Dobrobyt / Prosperity
Pewność siebie / Confidence
Stabilność / Stability
Wellness

Powyżej lista użytych charmsów,
 odzwierciedlających ważne dla mnie wartości.

Above is the list of the charms used ,
  reflecting the values ​​important to me.



grafika główna / main graphics: TrolldorA
źrodło / source: Pandroa Facebook

3 comments:

  1. " pokoj" i "dobrobyt" maja fantastyczne kolory!

    xxo

    ReplyDelete
  2. Czy wiadomo Ci może czy na tej bransoletce można nosić tyle koralików ile jest na Twojej grafice? Bo wydaje mi się, że gdzieś doczytałam się, że powinno się nosić max 7 i jestem ciekawa czy mi się nie pomyliło coś :). Bransoletka piękna. Sama nie planuje kupować essence i pojedynczo koraliki nie robią na mnie wrażenia, jednak gdy oglądam zdjęcia dziewczyn z bransoletkami na rękach muszę przyznać, że pięknie się prezentują.

    ReplyDelete

komentarze mile widziane / comments are welcome
Spodobał Ci się blog? Dodaj go do ulubionych i odwiedź moją stronę na Facebooku, serdecznie zapraszam :)
Did you like this blog? You're welcome to follow and to visit my Facebook page as well :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...