Monday, September 23, 2013

Flowers and Chains



Oto moja pierwsza kompozycja złożona z
elementów X by Trollbeads, dostępnych na rynku od kilku dni.
Moim niekwestionowanym faworytem w tej kolekcji 
zostało podwójne ogniwo Kwiat, które przydaje kompozycji subtelności.
 
Here is my first combination of
 X by Trollbeads
elements, available on the market for a few days now.
My undisputed favorite in this collection
is the double Flower link, which adds subtlety to the set.
 
 
 
 
Kolejnym elementem, który od razu polubiłam, jest ogniwo z brązu,
o ciepłym połysku, który odpowiada mi znacznie bardziej, 
niż modne ostatnio różowe złoto.
 
Another element that I likedright away is the bronze link,
with a warm glow, which I find much more appealing,
than the recently fashionable rose gold.
 
 
 
Postaram się stopniowo zamieścić kolejne kompozycje z X by Trollbeads,
ciekawa jestem, która spodoba się Wam najbardziej. :)

I will try to gradually publish more X by Trollbeads combinations,
I wonder which one you'll enjoy the most. :)
 


biżuterię zawdzięczam salonowi firmy 
 the jewellery I got from

HOS & me
Warszawa, ul. Mokotowska 63


photos: TrolldorA

1 comment:

komentarze mile widziane / comments are welcome
Spodobał Ci się blog? Dodaj go do ulubionych i odwiedź moją stronę na Facebooku, serdecznie zapraszam :)
Did you like this blog? You're welcome to follow and to visit my Facebook page as well :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...