Thursday, August 29, 2013

Ring Ding: Indian Summer


Moja pierwsza grafika-kolaż z Ring Ding
 spodobała się sprzedawcom,
nawet w Afryce Południowej.
Skorzystam więc z okazji, aby wspominając tym,
pokazać najnowszą minikolekcję tej firmy. :)

My first collage-graphics of Ring Ding
 was liked by the retailers
even in the South Africa.
So I'll use the opportunity to show 
the latest minicollection of this company. :)

Kolekcja jest cała pokryta różowym złotem,
które ma swoje zagorzałe wielbicielki,
(choć ja do nich nie należę).

The collection is all plated with pink gold,
which has its staunch devotees
(though I do not belong to them).


Nowe dyski / The new discs.
Stairway 26 mm

Stairway 20 mm

Moon
Paris 26 mm

Nowe zworniki / New tops.
Crystal 14 mm
Rose II 13 mm


Nowe kolczyki z wymiennymi zawieszkami.
New earrings with interchangeable pendants.
Klappcreole 16 x 6 mm

 Kolczyki po złożeniu wyglądają tak:
The earrings assembled look like this:



Zawieszka  / Pendant
Rose 14 x 15 mm

Kolczyki tradycyjne. / Traditional earrings.
Jewels Pearl 11 mm
Stairway Black 12 x 14 mm
Cirque round 9 mm


źródło / source: silberwerk.de

6 comments:

  1. Mi się też bardzo podoba. :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne, ja lubię różowe złoto :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię złoto,więc to pewnie coś dla mnie ;)
    Pięknusie ;)
    Pozdrawiam :** Również obserwuję ;)
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete

komentarze mile widziane / comments are welcome
Spodobał Ci się blog? Dodaj go do ulubionych i odwiedź moją stronę na Facebooku, serdecznie zapraszam :)
Did you like this blog? You're welcome to follow and to visit my Facebook page as well :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...