Saturday, June 8, 2013

Chamilia Spring / Summer 2013 - update

 w uzupełnieniu do wiosenno-letniej kolekcji marki Chamilia
jeszcze kilka nowości:

in addition to the spring-summer collection by Chamilia
a few more of the new items:





Stokrotka dla Mamy / Daisy for Mom

fuksja / fuchsia Swarovski




biała pleciona skórzana bransoletka  metalik / White Metallic Braided Leather Bracelet

 

różowa pleciona skórzana bransoletka  metalik /

Pink Metallic Braided Leather Bracelet

 

fioletowa pleciona skórzana bransoletka  metalik /

Purple Metallic Braided Leather Bracelet

 

niebieska pleciona skórzana bransoletka  metalik /

Blue Metallic Braided Leather Bracelet

 

 

Powiedz Że Mnie Kochasz / Say You Love Me

 

Stella - brązowo-zielono-czerwona

Stella - Umber,Verde & Chianti Swarovski


nie widziałam jeszcze bransoletek, 
więc trudno mi ocenić,
 czy faktycznie różnią się od plecionek Pandory metalicznym połyskiem,
 ale kolory zdecydowanie mi sie podobają :)

I have not seen the bracelets yet, so hard for me to judge
if they actually differt hrough the
metallic effeect 
from Pandora braided ones,
but the colors I like
very much :)

1 comment:

  1. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to Pandora ;-)

    ReplyDelete

komentarze mile widziane / comments are welcome
Spodobał Ci się blog? Dodaj go do ulubionych i odwiedź moją stronę na Facebooku, serdecznie zapraszam :)
Did you like this blog? You're welcome to follow and to visit my Facebook page as well :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...