Tuesday, May 28, 2013

50 shades of... blue?


zobaczyłam ten zestaw unikatów
na stronie Facebook sklepu firmowego Trollbeads Tivoli
i straciłam głowę dla różnorodności kształtów
 w połączeniu z mnogością odcieni mojego ulubionego koloru
- po prostu musiałam zrobić z tego kolaż i tu  opublikować
który egzemplarz podoba się Wam najbardziej?

I saw this set of uniques
on Facebook page of Trollbeads Tivoli shop
and I lost my head for the variety of shapes
  combined with the multitude of shades of my favorite color
- I simply had to make a collage of them and post it here
which one do you like the most?

No comments:

Post a Comment

komentarze mile widziane / comments are welcome
Spodobał Ci się blog? Dodaj go do ulubionych i odwiedź moją stronę na Facebooku, serdecznie zapraszam :)
Did you like this blog? You're welcome to follow and to visit my Facebook page as well :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...