Thursday, April 25, 2013

TrolldorA blues

po przerwie w układaniu koralików
spowodowanej opisywaniem wysypu biżuteryjnych nowości
z obserwowanych przeze mnie firm
czas na kolejną autorską kompozycję :)

after a break in bead composing,
caused by posting about the outburst of new jewellery releases
from the companies I'm observing
the time has come for my next combination :)


tym razem prawdziwa Trolldora, czyli miks 2 stylów:
koraliki Trollbeads nawlokłam na mój ukochany
 niebieski sznurek Pandory i dodałam supełki w strategicznych miejscach
efekt bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że dzieki supełkom
mogłam fajnie wyeksponować "gwiazdę" tej kompozycji - 3 Białe Perły

this time it's the real Trolldora, which is a mix of 2 styles:
I've threaded Trollbeads on my beloved 
blue Pandora cord and added knots in strategic places
I like the effect very much, especially because, thanks to the knots
I could set off nicely  the "star" of the combination - 3 White Pearls

a przy okazji odkryłam, jak proste i dekoracyjne
jest zamknięcie sznurkowej bransoletki
dzięki zapięciu Trollbeads
(użyłam zapięcia Duży Kwiat, ale każde się nada) :)

 I've discovered, by the way, how easy and decorative 
it is to close the string bracelet 
with a Trollbeads lock
(I've used the Big Flower Lock, but any of the locks would do) :)


a oto lista koralików użytych w tej kompozycji:
Ulubieniec Babci, Wąż (Chiński Zodiak), Błękitny Kamień Księżycowy,
Szklany Troll, Lazurowe Pęcherzyki, Bukiet dla Mamy, Fioletowe Bąbelki, 3 Białe Perły,
Niebieskie Bąbelki, Zanzibar, Srebrny Szlak Zielono-Niebieski,
Niebieski Szampan, Spieniona Fala i Fioletowe Paski

and here's the list of beads used in this combination:
Grandma's Favourite, Snake (Chinese Zodiac), Blue Moonstone,
Glass Troll, Azure Bubbles, Mom's Bouquet, Violet Bubbles, 3 White Pearls, 
Clear Blue Bubbles, Zanzibar, Silver Trace Green-Blue,
Blue Champagne, Whitecap and Lavender Stripe
jak Wam się podoba ten pomysł?
how do you like this idea?

źródło zdjęć pojedynczych koralików / individual beads images source: 
www.trollbeadsuniverse.com

4 comments:

  1. uwielbiam Trollbeads :) sama mam bransoletkę, ale tylko z trzema koralikami. a ta propozycja jest śliczna ;)

    ReplyDelete
  2. Śliczne cacuszka!!! :)) Pozdrawiamy!!

    ReplyDelete
  3. Sliczna bransoletka!

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

komentarze mile widziane / comments are welcome
Spodobał Ci się blog? Dodaj go do ulubionych i odwiedź moją stronę na Facebooku, serdecznie zapraszam :)
Did you like this blog? You're welcome to follow and to visit my Facebook page as well :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...