Friday, March 15, 2013

miętowo-malinowy sorbet idzie na spacer / mint-and-raspberry sorbet goes for a walk


opis tego zestawienia prezentowałam tutaj
kompozycja prezentuje się dziś w odsłonie spacerowej
 (może w przyszłym tygodniu zestaw będzie jak znalazł?) 
bransoletka uzupełnia zestaw:
płaszcz - House
jeansy slim fit - Cross
sweter - H&M
buty - united nude
pasek - Wittchen
szal - John Lewis
połączyłam niebiesko-zielone pastele z apetycznym malinowym różem
jak Wam się podoba?

the description of this combination I presented here
the set presents itself today in going-for-a-walk look
(maybe next week it'll be of some use?)
the bracelet completes the set of:
coat - House
slim fit jeans - Cross
sweater - H&M
shoes - united nude
belt - Wittchen
scarf - John Lewis
 I've put together blue-green pastels with appetizing raspberry pink
how do you like it?

12 comments:

  1. super! :D
    Zparaszam do siebie :)

    ReplyDelete
  2. świetnie ;)

    www.okomody.blogspot.com <-- zapraszam :)

    ReplyDelete
  3. Super zestaw ja osobiście bardzo polubiłam miętowy kolor :)

    http://swiatbellli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. idealny zestaw na wiosenny spacer;-)

    ReplyDelete
  5. Swietny wiosenny zestaw
    Kisses
    Aga

    New post
    Tiger and gold in attack!
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  6. płaszczyk malinowy jest piękny. Dzisiaj w pepco były piękne balerinki zarówno malinowe jak i miętowe ale nie było mojego rozmiaru:(
    pozdrawiam, obseruję i zapraszam do siebie. Liczę na rewanż!

    ReplyDelete
  7. Love the seafoam paired with the coral, so lovely!


    Hope you have a great day!

    xx

    Kelly

    ReplyDelete
  8. Świetne połączenie. Muszę wypróbować.

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajne połączenie:) spodnie są super!:)

    Dziękuje za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie:)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. pastele z malinką pięknie wyglądają! przyznam szczerze, że sama nie wpadłabym na takie połączenie.

    ReplyDelete

komentarze mile widziane / comments are welcome
Spodobał Ci się blog? Dodaj go do ulubionych i odwiedź moją stronę na Facebooku, serdecznie zapraszam :)
Did you like this blog? You're welcome to follow and to visit my Facebook page as well :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...