Saturday, March 9, 2013

Kwiat wiśni / Cherry blossom

źródło / source: www.viktoriasstyle.com

Wiosenna kolekcja Pandory 2013 inspirowana jest kwiatem wiśni,
który przewija się w większości nowych elementów,
razem z motywami bajkowymi:

Pandora Spring 2013 collection was inspired by cherry blossoms,
visible in most of the new elements,
together with fairy-tale motives:

 Różowy Kwiat Wiśni / Pink Cherry Blossom
Klips Różowy Kwiat Wiśni / Pink Cherry Blossom Clip
Zamek z Koroną / Castle and Crown

Książę zmieniony w żabę / Frog Prince

Moja księżniczka / My princess
Bukiet Kwiatów Wiśni / Cherry Blossom Bouquet
kolczyki Kwiat Wiśni / Cherry Blossom earrings
żródło / source: www.pandora.net

12 comments:

  1. Dziękuję :) Podoba mi się tutaj :)))

    ReplyDelete
  2. włoska zwłaszcza w taką pogodę ! :)
    sliczna ta biżu :O


    www.cookplease.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dziękuję za miły komentarz i zaproszenie mnie tutaj :)
    Na takie śliczności nie mogę patrzeć, bo jestem od biżuterii uzależniona i wręcz słyszę jak krzyczy do mnie, żebym się nią zaopiekowała :D

    ReplyDelete
  4. książę zamieniony w żabę jest przeuroczy:)))

    ReplyDelete
  5. Dziękuję za komentarz. Piękna kolekcja :)

    ReplyDelete
  6. Love these pieces!!!
    You have a lovely blog, I have a blog too! If you want to have a look at it, it would be really great! :)
    http://mystylerecipe.com
    Have a nice day!
    X :)

    ReplyDelete
  7. Jakie słodkie! Ta żabka jest śliczna <3

    http://www.alliness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ładna ta kolekcja :)

    zapraszam do mnie, obserwujemy?;>

    kuferekczekolady.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. jedna z ladniejszych kolekcji pandory...

    www.shadesofvoguish.blogspot.com

    ReplyDelete

komentarze mile widziane / comments are welcome
Spodobał Ci się blog? Dodaj go do ulubionych i odwiedź moją stronę na Facebooku, serdecznie zapraszam :)
Did you like this blog? You're welcome to follow and to visit my Facebook page as well :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...