Tuesday, February 19, 2013

żółto-fioletowe kontrasty

w ślad za piątkową inspiracją Vasant Panchami
użyte koraliki to: Srebrny Szlak, Zwiastun Wiosny, Złota Jaskinia, Ametyst, 
Czakra Splotu słonecznego, Mądrość, bursztyn
Zwiastun Wiosny został moim faworytem -
dzięki swojemu kulistemu kształtowi 
ładnie się komponuje ze szklanymi koralikami
podoba mi się też, że jest ażurowy, a przez to odczuwalnie i wizualnie mniej ciężki

following the Vasant Panchami inspiration from Friday
beads used: Silver Traces, Blossom Bead, Golden Cave, Amethyst,
 Base Chakra, Wisdom and an amber bead
Blossom Bead became my favorite -
thanks to it's spherical shape it combines well with glass beads
I like that it's open-work too, as it mak s it look and feel less weighty

2 comments:

  1. piekna kompozycja! ja chyba wrócę do Trollków, bo zaczęłam, a skończyć nie mogę.. choć muszę znów kupić nową branso, bo poprzednią kupiłam za długą i sprzedałam.. ale mam 3 koraliki :] hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki za miły komentarz
      a co do Twojej kolekcji - masz dobry początek, tylko tak dalej, apetyt rośnie w miarę noszenia :D
      zapraszam też do śledzenia bloga - mam w zanadrzu jeszcze wiele fajnych kompozycji :)

      Delete

komentarze mile widziane / comments are welcome
Spodobał Ci się blog? Dodaj go do ulubionych i odwiedź moją stronę na Facebooku, serdecznie zapraszam :)
Did you like this blog? You're welcome to follow and to visit my Facebook page as well :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...